Klachtregeling

Bij Tandenkliniek Gorinchem streven we er altijd naar om hoogwaardige zorg te leveren. Echter, we begrijpen dat er soms situaties kunnen ontstaan waarin je een klacht hebt. We willen graag dat je tevreden bent, dus als er iets niet naar wens is, laat het ons dan alstublieft weten. We staan open voor jouw feedback en zullen samen met jou naar een passende oplossing zoeken.

Wat te doen bij een klacht?

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn, dan kun je een klacht indienen. Hier lees je welke mogelijkheden wij daarvoor bieden.

Als je ergens niet tevreden over bent bespreek dit dan. Blijf er niet mee lopen. Bespreek de klacht het liefst direct met de betreffende behandelaar. Of maak een afspraak met de officemanager of tandarts-directeur van de praktijk. Meestal lost dit veel onduidelijkheden op en vindt je samen een oplossing. Wij streven ernaar om alle klachten in goed overleg binnen de praktijk op te lossen. Dat is voor iedereen het meest plezierig en het beste voor jouw behandelrelatie.
Het indienen van een klacht bij de klachtenfunctionaris is kosteloos en heeft vanzelfsprekend geen negatieve gevolgen voor het verloop van jouw behandeling.  Binnen een week wordt er telefonisch of schriftelijk contact met je opgenomen over de voortgang.
Als je ondanks de tussenkomst van de klachtenfunctionaris niet tot een oplossing komt, dan kun je zich wenden tot de onafhankelijke Geschilleninstantie Mondzorg. Je kunt jouw klacht indienen bij deze onafhankelijke geschilleninstantie. Hieraan zijn wel kosten verbonden. De zorgaanbieder moet zich houden aan de uitspraak van de geschilleninstantie.

Klachtenfunctionaris

Onze klachtenfunctionaris kun je op onpartijdige wijze informatie geven, voor je bemiddelen, desgewenst wederom een gesprek met de betrokken behandelaar regelen en je helpen om een goede oplossing te vinden. Met bemiddeling proberen we het contact tussen jou en de zorgverlener te herstellen of alsnog binnen de praktijk een oplossing te vinden, in goed overleg. De klachtenfunctionaris zal alleen actie ondernemen als je dat wilt. Ook kan de klachtenfunctionaris verbetermogelijkheden in de organisatie signaleren, zodat we passende maatregelen kunnen nemen.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Direct inschrijven als patiënt?

Alle patiënten zijn welkom, wij hebben op dit moment ruimte voor nieuwe aanmeldingen.